Materiał Partnera:
Często oczekiwania właścicieli firm są rozbieżne z tymi, które mają ich pracownicy. Jednak na pewnych polach da się to pogodzić. Skoro zarząd firmy może czerpać korzyści ze współpracy z solidnym i zaufanym partnerem, to może pracownicy także? Znakomita jakość obsługi może dotyczyć wszystkich samochodów w firmie, nawet jeżeli flota liczy kilkaset pojazdów.
Istnieje przekonanie, że niewielkie manufaktury i mniejsze firmy są w stanie zapewnić wyższą jakość obsługi. Wszystko dzięki indywidualnemu podejściu do klientów, większemu zrozumieniu ich potrzeb i oczekiwań. Tak dotychczas było w przypadku firmy Athlon, która na rynku firm oferujących full service leasing znana była z doskonałej obsługi głównie kadry zarządzającej. Tymczasem doskonała jakość może być także domeną obsługi tych największych flot. Indywidualne podejście, szybki czas realizacji i to, co tak naprawdę jest najważniejsze, czyli bezproblemowa obsługa – tego właśnie doświadczali przedstawiciele top managementu korzystający z usług firmy Athlon. Bo z firmą car fleet management jest jak z sędzią podczas meczu piłkarskiego – kiedy sędzia jest dobry, to nawet go nie zauważamy i nie zapamiętujemy jego nazwiska.
Tomasz Czumaj
Chief Customer Officer w Athlon
Athlon to jakość, za którą stoi ekspert. Athlon to elastyczność i indywidualne podejście poparte wynikami ostatnio przeprowadzonych badań wśród naszych klientów. Członkowie zarządów darzą nas zaufaniem, cenią sobie nasze zaangażowane podejście i coraz chętniej jeżdżą z Athlon. Możemy mówić już o trendzie, w którym chcą oni dzielić te doświadczenia z wysokiej jakości obsługi ze swoimi pracownikami. Dlatego też Athlon nieustannie rozszerza swoje działania, tym samym współpracując także z dużymi flotami.
Przy tej okazji chciałbym się odnieść do niektórych opinii z rynku, mówiących o tym, że firmy wynajmu długoterminowego odbierają pracę flotowcom. Nasza współpraca z kierownikami flot, dzięki odciążeniu ich ze spraw operacyjnych związanych z flotami, sprowadza się do umożliwienia im koncentracji na wewnętrznych aspektach realizacji polityki aut służbowych, które są niezmiernie ważnym elementem polityki zarządzania personelem.
Bazując na wypracowanych standardach, firma Athlon postanowiła przenieść swoje doświadczenie na obsługę nie tylko wybranych przedstawicieli danych firm, ale na obsługę dużych flot i to złożonych z różnych modeli samochodów. Wszystko to oczywiście przy zachowaniu najważniejszych atutów firmy, czyli przede wszystkim indywidualnego podejścia do klienta, najwyższego możliwego poziomu obsługi i uproszczeniu wszelkich formalności. Przede wszystkim pracownicy firmy Athlon starają się odciążyć klientów i fleet managerów na wszelkich możliwych polach. Bardzo dużo samochodów dostępnych jest natychmiast, przez co flotowców omijają żmudne negocjacje z importerami i znika problem z wydłużającym się oczekiwaniem na samochody, a firma ma zapewnioną mobilność przez cały okres trwania kontraktu. Nawet jeżeli na któreś modele trzeba poczekać, Athlon oferuje samochody przedkontraktowe, aby zapewnić klientom mobilność i to bez względu jakiej klasy samochodów potrzebujemy. Dodatkowo do minimum ograniczono wszelkie formalności proceduralne, aby zaoszczędzić czas, a każdorazowo warunki dla dużych klientów ustalane są indywidualnie. Korzyścią dla fleet managerów jest nie tylko uproszczony proces wyboru samochodów, ale Athlon bierze na siebie także wiele dodatkowych obowiązków dotyczących obsługi pojazdów, dzięki czemu odciąża klientów. Dotyczy to tematu ubezpieczeń, kart paliwowych, serwisów mechanicznych czy sezonowej wymiany opon. Każdy, kto odpowiada nawet za dwa samochody, wie, że trzeba pamiętać o przeglądach technicznych, okresowych, wymianie opon, ubezpieczeniach. W wypadku obsługi flot przez Athlon o tym wszystkim nie musimy już pamiętać. Wyobraźmy sobie, że te wszystkie problemy z obsługą samochodów pomnożyć np. przez liczbę 300 użytkowanych pojazdów. Dzięki Athlon, fleet manager, bez względu na liczbę samochodów, jakimi zarządza, może całkowicie skupić się na działaniach strategicznych, a bieżące zarządzanie pozostawić specjalistom.
Athlon postawił w centrum swoich klientów i ich potrzeby. To dlatego powołał BOK, czyli Biuro Obsługi Klienta. Jest to punkt kontaktowy służący wszelką możliwą pomocą. Dodatkowo, dzięki aplikacji Athlon MyCar, fleet manager ma dostęp online do bazy wiedzy o swoich samochodach i związanych z nimi czynnościach, takich jak termin spłaty raty, termin przeglądu itp. Bez względu na to, czy w zarządzaniu mamy pięć, pięćdziesiąt czy nawet pięćset pojazdów, są one obsługiwane z zachowaniem tej samej zasady – zawsze na pierwszym miejscu jest klient i jego potrzeby.
Dzięki Athlon Twoi kierowcy poczują się jak zarząd.
Marta Jędrach
Sales Team Leader w Athlon
Athlon do tej pory nie był pierwszym wyborem managerów dużych flot. Przerywamy ten trend i pokazujemy, że jesteśmy istotnym graczem nie tylko na rynku małych flot i klientów detalicznych. Posiadamy wszelkie narzędzia do współpracy z flotami każdego rodzaju. Dbamy o komfort zarządzających, managerów flot, jak i samych kierowców. Dla nas najważniejszy jest klient.
MATERIAŁ PARTNERA